اهمیت دانستن چند ویژگی کمربند چرم مردانه

دانستن ویژگی های کمربند چرم مردانه باعث میشود تا هنگام انتخاب و خرید کمربند، بتوانید انتخاب درستی داشته باشید و آنچه را که واقعا مد نظر دارید، داشته باشید. هر چند کمربند نسبت به سایر اجزای پوشش ظاهرا اهمیت کمتری دارد، اما هنگامی که درکنار سایر اجزای لباس قرار میگیرد، جلوه‌ی دیگری پیدا میکند.

راهنمای انتخاب و خرید کمربند مردانه

کمربند جزئی مهم از اجزای جانبی لباس (اکسسوری) است که بیشتر در مورد آقایان کاربرد دارد. برای خرید یک کمربند چرم توجه به نکاتی که در ادامه می آید باعث میشود خرید بهتری داشته باشید. یک خرید خوب باعث میشود تا هم یک محصول چرم زیبا داشته باشید و هم کالای با کیفیت و بادوامی در اختیار داشته باشید.

انتخاب کمربند به موارد متعددی بستگی دارد. چرم استفاده شده در کمربند از چه نوعی باشد؟ اینکه سایزبندی کمربند مردانه چگونه است و بهترین انواع کمربند برای آقایان کدامند؟ سگک کمربند چه ویژگی‌هایی دارد و چطور انتخاب می‌شود؟ نوع کمربند که یک لایه یا چند لایه باشد؟ همه این موارد در انتخاب کمربند موثر است.

چرم استفاده شده در کمربند چرم مردانه

یکی از مهمترین عوامل انتخاب کمربند چرم، چرم استفاده شده در آن میباشد. معمولا چرم طبیعی که در کمربندها استفاده میشود، هم باعث زیبایی و هم دوام این کمربندها میشود. در نتیجه رغبت بیشتری به استفاده از چرم طبیعی با جای چرم مصنوعی در کمربندها وجود دارد.

رنگ کمربند مردانه

یکی از نکات دیگر در انتخاب یک کمربند مناسب در نظر گرفتن رنگ آن است. هر چند کمربند چرم مردانه رنگهای محدودی دارد که به انواع لباسها میخورد، اما در هنگام انتخاب کمربند میتوانید رنگی که بیشتر مورد علاقه تان است و بیشتر به لباسهایتان میخورد انتخاب کنید.در این صورت در اکثر موارد میتوانید از کمربند چرم خود استفاده نمایید. البته میتوانید از تمام رنگهای موجود که رنگهای محدودی است، نیز تهیه کنید تا در هنگام پوشیدن لباس انتخاب بیشتری داشته باشید. البته در مورد آقایان بیشتر رنگهای مشکی، قهوه‌ای روشن(عسلی) و قهوه‌ای سوخته کاربرد دارد.

سایزبندی کمربند مردانه

دانستن و انتخاب سایز کمربند اولین اصل و شاید مهمترین اصل در خرید آن است. کمربند نباید بزرگتر و یا کوچکتر از حد معمول باشد. چرا که بزرگتر بودن باعث شل بودن و تنگتر بودن باعث جمع شدن لباس و نامناسب شدن شکل ایستادن لباس میشود.

البته میتوان با عقب و جلو کردن سگک کمربند نسبت به سوراخهای روی کمربند، سایز کمربند را تنظیم کرد، اما بیش از اندازه بزرگ بودن و یا بیش از اندازه کوچک بودن سایز کمربند باعث بدقیافه شدن کمربند بر روی تن میشود.

شما باید سایز کمر خود را بدانید تا بتوانید کمربند مناسبی انتخاب کنید، اگر نمیدانید چطور باید این سایز را پیدا کنید کافی است به شلواری که همیشه می‌پوشید و کمر آن اندازه است نگاه کنید و سایز کمر آن را ببینید. اما خودتان هم می‌توانید با یک متر نواری به سادگی دور کمر خود را اندازه بگیرید. متر را دور باریک‌ترین قسمت کمر (حدود دو سانتی‌متر بالاتر از ناف) بپیچید و به عددی که به دست آمده پنج سانتی‌متر اضافه کنید. این عدد کمک میکند تا بتوانید اندازه مناسب کمربند خود را پیدا کید.

کمربند رسمی و معمولی

به طور کلی کمربندها به دو نوع معمولی و رسمی تقسیم می‌شوند. با یک حساب سرانگشتی می‌توانید این دو نوع کمربند را از هم تشخیص دهید. اگر کمربند به پهنای انگشت شست شما بود، معلوم می‌شود که کمربند رسمی است. هر کمربندی که از این اندازه پهن‌تر باشد نوع معمولی است و به درد لباس‌های رسمی نمی‌خورد. البته روش دیگری هم کمربندهای رسمی و معمولی ممکن است مشخص شوند. کمربندهای اسپرت معمولا رنگ‌هایی براق دارند، در صورتی که کمربندهای رسمی رنگ و بافت‌هایی صاف و مات دارند.

نکات مهم در مورد خرید کمربند مردانه

کمربندها را میتوان سالانه عوض کرد.
سگک های کمربند ساده به طور کلی و عموما برای تیپ های رسمی توصیه می شوند.
کمربندی را انتخاب کنید که در صورت لاغر و یا چاق شدن باز هم بتوانید از آن استفاده کنید.
از همه مهمتر از یک فروشگاه معتبر محصولات چرمی، کمربند چرم خود را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *