شاید خیلی از افرادی که از کمربند چرم مردانه استفاده میکنند به نوع کمربند توجه نکنند. اما در مقاله میخواهیم به تفاوت کمربند چرم اسپرت و رسمی بپردازیم. با  دانستن این مطلب میتوانیم هنگام خرید کمربند چرم دقت کنیم که چه نوع کمربندی میخواهیم و آن را خریداری کنیم.

انواع کمربند

کمربندها از نظر ظاهری و چرم استفاد‌ه‌شده در آن به انواع مختلفی تقسیم میشوند اما یکی از تقسیم بندی های مهم اسپرت یا غیر رسمی و کلاسیک یا رسمی بودن کمربند است. هر کدام از این مدلها از نظر ظاهری و استفاده تفاوتهایی دارند.

تفاوت کمربند چرم اسپرت و رسمی

کمربندهای چرمی مردانه از نظر نوع جنس و اندازه و دوخت دارای تنوع های گوناگون میباشد. کمربند رسمی یا کلاسیک که معمولا از جنس چرم طبیعی بوده و بعضا به صورت دو رو یا یک رو استفاده میشود. که البته کمربند چرم مردانه دو رو دارای دو رنگ متفاوت در هر سمت است. کمربندهای رسمی معمولا در اندازه پهنای ۳ سانت تولید میشوند در حالی که کمربندهای مردانه اسپرت معمولا با پهنای ۴ سانت تولید میشوند.

تفاوت سگک کمربند

در کمربندهای اسپرت سگک ها کمی بزرگتر بوده و در رنگهای نقره ای و استیل کاربرد بیشتری دارد. در حالیکه در کمربندهای رسمی سگک کوچکتر بوده و از تنوع کمتری برخوردار است. با توجه به نوع سگکی که استفاده میشود، نوع لباسی هم که استفاده میشود ممکن است متفاوت باشد. برای مثال کمربندهای رسمی با سگک کوچک برای لباسهای رسمی و پارچه‌ای شاید کاربرد بیشتری داشته باشد.

رنگ کمربند

در میان تفاوت کمربند چرم اسپرت و رسمی، رنگ کمربند و سگک تفاوت چندانی ندارد هرچند در کمربندهای رسمی معمولا از نوع رنگهای مات و کلاسیک بیشتر استفاده شده در حالی که در کمربندهای اسپرت از رنگهای شاد و براق ممکن است بیشتر استفاده شود.

انتخاب کمربند

در انتخاب کمربند علاوه بر مشخصات ظاهری کمربند، جزئیات دیگر از قبیل نحوه پوشش، لباسهای مورد استفاده و محل استفاده از پوشش ممکن است دخیل باشد. در یک مجلس استفاده از کمربند رسمی مورد نیاز است و در یک مجلس دیگر ممکن است کمربند اسپرت مورد نیاز باشد.

2 thoughts on “تفاوت کمربند چرم اسپرت و رسمی

  1. رویا روشنی :

    سلام خسته نباشید
    کارهاتون واقعا عالی هست
    شماره ای برای تماس تو سایت پیدا نمیکنم
    لطف شماره ای اعلام کنید که بتونم صحبت کنم و سؤال‌هامو بپرسم من واتس آپ ندارم

    • مدیرفروش :

      سلام ممنونیم از نظرتون و لطفتون و خوشحالیم که از الگوهای سایت مارضایت دارین.
      شماره و راه های ارتباطی ما از طریق واتساپ و تلگرام با شماره موبایل ۰۹۰۵۲۸۱۲۳۰۵ در دسترسه و پیج اینستاگرام instagram.com/olgoo_kiff هم امکان مشاهده و گفتگو وجود داره. درخدمتتون هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *