هرآنچه باید در مورد کیف پول چرمی بدانید

کیف پول چرمی جزء آن دسته از وسیله‌هایی است که برای افرادی که به‌ظاهر خود اهمیت می‌دهند بسیار ضروری است. خیلی از افراد تمایل دارند که از کیفهای پول چرمی و ست کامل آن‌که شامل کمربند و کفش چرمی است باهم استفاده کنند، زیرا افراد شیک‌پوش به ست بودن لباس‌ها و اکسسوری‌ها بسیار اهمیت می‌دهند.

کیف پول چرمی

کیف پول چرمی مردانه

کیفهای پول چرمی به‌خصوص برای مردان اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا مردان می‌توانند به‌وسیله‌ی آن مدارک خود را حمل و آن‌ها را همیشه به‌صورت مرتب به همراه خود داشته باشند. کیفهای پول چرم که برای حمل مدارک، پول، کارت‌ها و گاهی موبایل استفاده می‌شود، دارای انواع مختلفی می‌باشند. بنابراین هنگامی‌که تصمیم به خرید کیف پول چرمی دارید، به کاربرد و میزان فضای مفید آن توجه فرمایید.
داشتن یک کیف چرمی شیک برای مردان بسیار ضروری است، زیرا کیف پول‌ها شخصیت، استایل و ویژگی افراد را نشان می‌دهند. مردان باید در انتخاب سبک کیف پولشان بسیار دقت کنند. همچنین مردان باید هنگام خرید کیف پول مردانه به جنس کیف پول، مدل و زیبایی کیف پول و فضای داخل کیف چرمی‌شان اهمیت زیادی قائل شوند و تمامی این موارد را مدنظر قرار دهند. به این نکته توجه کنید که استفاده از پلاستیک در کیف پول، از ارزش، دوام و زیبایی کیف پول شما می‌کاهد، و باعث می‌شود که کیفتان زودتر کثیف شود. بنابراین کیف پولی که از جنس پلاستیک است را به‌هیچ‌عنوان خریداری نکنید.

انواع کیفهای پول چرم

کیفهای پول چرمی در مدل‌ها و انواع مختلفی ساخته و تولید می‌شود و دارای تنوع رنگی و مدلی بسیار متنوعی است. کیف پول جزء اصلی‌ترین اکسسوری های مردانه است که غالباً توسط همه‌ی آقایان مورداستفاده قرار می‌گیرد. کیفهای پول چرمی از مدل‌های مختلفی مثل: کیف چرمی جیبی، کیف چرمی کتی، کیف چرمی پالتویی و کیف چرمی اسپرت تولید می‌شود.

کیف چرم اسپرت

خیلی از آقایان تمایل دارند که کیف چرمی آن‌ها به‌صورت اسپرت یا کژوآل باشد. زیرا کیف اسپرت جوانانه پسند و مدرن می‌باشد و برای افرادی که به سبک اسپرت علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

کیف چرم جیبی

این نوع کیف پول‌ها اغلب مورداستفاده آقایان قرار می‌گیرند و یکی از پرکاربردترین مدل‌های کیف چرمی به‌حساب می‌آیند. کیف پول چرم جیبی دارای محل مشخص برای قرار دادن اسکناس و کارت‌های اعتباری بانکی می‌باشند و به‌راحتی در جیب عقب شلوار مردان جا می‌شوند. البته خوب است به هنگام خرید کیف پول چرم جیبی مردانه باید خیلی دقت کنید که، کیف پول حتماً باریک باشد و حجم نداشته باشد . کیف پول جیبی تاشو یکی از پرکاربردترین انواع کیف پول برای مردان است. آن‌ها به‌راحتی و سهولت می‌توانند تمامی کارت‌های بانکی و کارت‌های خدمات شهری و اعتباری خود و پول‌های نقدشان را به‌طور مرتب در کیف پول تاشو قرار دهند.

کیف چرم کتی

این نوع کیف به کیف پول‌های مستطیلی شکل مردانه گفته می‌شود که ابعاد آنها معمولاً ۲۰ در ۱۰ سانتی‌متر است. این نوع کیف پول‌ها به دلیل ابعاد نسبتاً بزرگشان معمولاً در جیب پالتو و کت‌ها قرار می‌گیرند. این کیف پول‌ها فضای زیادی برای قرار دادن کارت‌های بانکی، پول و حتی موبایل دارند. این نوع کیف پول‌ها نیز دارای محبوبیت بالایی در میان آقایان می‌باشند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن به همراه ست کمربند چرم و جا کارتی چرمی می‌باشند.

مزایای کیف پول چرمی

کیفهای پول چرم دارای خاصیت نسوز بودن ، ماندگاری بسیار بالا و زیبایی بادوام و ارزش ذاتی بسیار بالا می باشد کیف پول چرم نسبت به کیف پول های معمولی و مصنوعی و پلاستیکی بسیار شکیل تر می باشد . که همه ی این موارد در کنار هم باعث می شوند که کیف پول چرم دارای محبوبیت بالایی برای هدیه دادن و انتخاب برای استفاده باشد.

هدیه تبلیغاتی مناسب

نکات مهم در خرید کیف پول چرمی

هنگام خرید کیف پول چرم سعی کنید به این نکات بسیار دقت کنید. بعضی از کیف پول‌های چرم که دارای کیفیت پایین‌تری هستند، زودتر خراب می‌شوند و تغییر رنگ می‌دهند و گاهی ممکن است پوسته شوند، بنابراین شما ناگزیر می‌شوید که یک کیف جدید خزید کرده و هزینه‌ای اضافی را پرداخت نمایید. پس بهترین راه این است که از همان ابتدا یک کیف پول چرم باکیفیت بالا تهیه کنید .

ست کیف و کمربند چرم

معمولاً هنگام خرید کیف پول چرم ست‌های بسیار زیبایی به همراه کمربند چرم و جا کارتی چرم وجود دارند. به‌عنوان‌مثال کیف پول همراه با ست کمربند است. ست بودن کمربند و کیف پول بسیار در شیک دیده شدن شما تأثیرگذار است.

کیفهای پول چرم دست دوز

کیف پول چرم دست‌دوز به دلیل فرم متفاوت آن و اینکه جزو صنایع‌دستی حساب می‌شود یکی از پرطرفدارترین انواع کیف پول است. کیف پول چرم دست‌دوز قطعاً دارای قیمت بالایی است، اما طول عمر آن‌ها نیز بسیار زیاد است. کیف‌های دست‌دوز دارای دوام بسیار بالایی است، بنابراین می‌توانید از آن‌ها برای سال‌های سال با خیال راحت استفاده کنید.

پوشش داخلی کیفهای پول چرم

یکی از نکات مهم در کیف پول چرم، این است که پوشش داخلی آن‌ها از همان چرم باکیفیت بیرونی استفاده شود و فقط به‌ظاهر بیرونی بسنده نکنند و یا اینکه اگر نیازمند آسترکشی است حتماً از آستری مرغوب برای پوشش داخلی کار استفاده شود گاهی دیده‌شده در داخل آن‌ها برای ارزان تمام شدن قیمت‌ها، از جنس برزنت یا چرم مصنوعی استفاده می‌شود که این کار از کیفیت و زیبایی کیف پول چرم کاهش می‌دهد . در رابطه با تقسیم‌بندی داخلی کیف پول، باید لبه‌ها کاملاً دوخته‌شده باشند و یا اگر اینکه دوخت ندارند تمیز برش خورده باشند. گاهی لبه را به‌جای دوخت چسب می‌زنند، که مسلماً این کار دوام کمتری دارد مگر اینکه در مدلی خاص صرفاً چسب کارکرد اصلی را ایفا کند.

تمیز کردن کیفهای چرمی

کیفهای چرمی به خاطر داشتن دوام بالا و کیفیت خوبشان، دارای محبوبیت بسیار بالایی می‌باشند. و خوبی این نوع کیف پول‌ها این است که به‌راحتی تمیز می‌شوند . نحوه‌ی تمیز کردن محصولات چرمی به این صورت می‌باشد که ابتدا چند قطره آب و چند قطره صابون محلول را روی سطح کیف پول بریزید، و با استفاده از پارچه و در جهت بافت چرم دستمال پارچه‌ای را بکشید.

نگهداری چرم طبیعی
نگهداری چرم طبیعی

ویژگی های منحصر به فرد کیفهای پول چرم

کیفهای چرمی دارای ماندگاری بالایی می باشند . علاوه بر این اصولا قیمت بالا تری نسبت به سایر مدل ها دارند . این نوع مدل ها بسیار شیک می باشند و دارای ظاهری بسیار زیبا هستند .

ویژگی های مثبت کارگاه چرم

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کارگاه چرم دارا بودن گارانتی برای محصولات می‌باشد، همچنین خدمات پس از فروش شامل حال محصولات می‌شود. دلیل این مسئله نیز، این است که کارگاه چرم از کیفیت بالای محصولات خود مطمئن است . علاوه بر گارانتی و خدمات پس از فروش، داشتن قیمت مناسب محصولات در کنار کیفیت بالای آنها محصولات کارگاه چرم را بسیار ارزنده کرده است. همچنین محصولات چرمی کارگاه چرم دارای چرم صد در صد طبیعی بوده و دارای ضخامت و طرح و بافت ثابت می‌باشند. همه‌ی این موارد در کنار هم باعث می‌شود که شما شیفته‌ی محصولات کارگاه چرم شوید و به مشتریان ثابت و وفادار ما تبدیل شوید و این باعث افتخار کارگاه چرم می‌باشد.

 

یک روز در کارگاه دوخت کیف چرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *